zaterdag 14 februari 2015

Bikinimaten en Hippe Bikini's

Bikinimaten


Er zijn naar mijn mening te veel zaken met hetzelfde assortiment en die zich bovendien niet willen verdiepen in de inhoud van een zaak runnen. Voor ons houdt het in dat we in elk geval verstand moeten hebben van  maten en pasvormen. Deels kun je dit uit artikelen en opleidingen halen, maar mijn eigen ervaring in de winkel heeft me een hoop bijgebracht, bovendien is dit mijn passie, hetgeen bijdraagt aan de drang om veel over mijn producten te willen weten.

Een Bikini is in principe een van de moeilijkste kledingstukken om te verkopen, maar wanneer je goed advies geeft kan zelfs iemand met maat 46 en een grote cupmaat mooi zijn in badmode. Het is een kwestie van de juiste  maat in combinatie met de beste print en kleuren aanbieden. Er zijn talloze merken die alleen bikini's aanbieden in de standaardmaten, het is de taak van de zaakvoerder om naar de figuur van de klant te kijken en de goede maten zowel in het topje als in het broekje aan te bieden en bovendien de pasvorm analyseren. 

Wil je goed advies en wil je een luxe bikini? www.hippe-bikinis.nl/aubade/bikini/online/shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten